top of page

היכן לפתוח את הקליניקה הבאה שלך?

אם אתם מחפשים קליניקה להשכרה ומתלבטים באיזו עיר לפתוח אותה הגעתם למקום הנכון, בכתבה הזאת נסקור 3 ערים באזור המרכז והשפלה ונביא בפניכם את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן לפתיחת קליניקה פרטית. המקומות עליהם נדבר בכתבה הם קליניקות להשכרה בראשון לציון, קליניקות להשכרה ברחובות, קליניקות להשכרה בנס ציונה.


ראשית נדבר על כמה כללים אוניברסלים שכדאי שתקחו בחשבון, לאחר מכן נדבר בקצרה על היתרונות והחסרונות של קליניקות להשכרה במספר ערים מרכזיות באזור השפלה.


כשאתם ניגשים למלאכת החיפוש אחר קליניקה להשכרה קיימים 3 תחומים חשובים שיש לקחת בחשבון, אנו קוראים להם ״שלושת ה-ק״

התחומים הם קהל היעד, קרבה וקלות הגעה, וקהילה. כמובן שבנוסף לתחומים אלו יש נושאים חשובים בעת חיפוש אחר קליניקה להשכרה, נושאים, כמו עיצוב הקליניקה, נוחות ועוד אבל אותם נשאיר לכתבה אחרת .


קהל היעד : מי קהל היעד שלכם, היכן הוא מרוכז בעיקר ומה יהיה המקום אליו יעדיף להגיע. כך תוכלו למשוך מטופלים מתאימים ובזמן קצר יחסית. לפני הטיפול הראשון המטופל עוד לא מכיר אותך, הוא לרוב יקבע על פי המלצות או על ידי חיפוש מהיר ברשת אחר מאפיינים של המטפל כמו התמחות המטפל, מין המטפל, זמינות, ונוחות בהגעה. צעד חשוב מאוד הוא להבין מי קהל היעד שלך והיכן הוא ממוקם.



קרבה וקלות הגעה: לאחר שהבנתם מי קהל היעד שלכם, נסו למקם את הקליניקה שלכם כך שתקל עליו את ההגעה לטיפול, נסיעה בכביש פקוק וחיפוש ממושך אחר חניה יכולה להתיש מנטלית את הלקוח שלכם וליצור לו רתיעה לא מודעת מהטיפול. במידה ואינכם מתכננים לטפל באזור מסחרי המוקף בבנייני מגורים ולפנות אל האנשים המתוגררים סביבו כנראה שקרבה ממשית הלא מצריכה נסיעה ברכב או בתחבורה ציבורית לא באמת רלוונטית. לכן נסו למצוא מקום אשר הכבישים אליו פנויים,ליד צירי תחבורה ציבורית ראשיים ובנוסף אזור השופע בחניה, כך גם אם יאלץ לנסוע אפילו מחוץ לעיר מגוריו הנסיעה תהיה קצרה ונעימה ולא תיצור תסכול עבורו. כמובן שהחוק תקף גם לגביכם, ככל שהגישה שלכם לקליניקה תהיה נוחה יותר כך רמת החיים שלכם תשתפר ולא תשרפו זמן רב בישיבה ברכב.





קהילה –בנוסף לשני התחומים החשובים שדיברנו עליהם, בני אדם הם יצורים חברתיים, כדאי שתמצאו מקום שיאפשר לכם להקיף את עצמכם באנשי מקצוע מתחומי טיפול משותפים, כך תוכלו ליצור חברויות ושיתופי פעולה עסקיים שגם יעזרו לכם להגדיל את הלקוחות שלכם וגם יתנו לכם מעגל חברתי-מקצועי נוסף שיגרום ליום עבודתכם לעבור בנעימים, גם אם זה יתאפיין בעיקר בהפסקות קצרות בין טיפול לטיפול או בחלון באמצע היום, תמיד יותר נעים להעביר אותו עם אדם בעל תחומי עניין דומים לשלך שיוכל להבין מה עובר עלייך.



עתה נדבר על קליניקות להשכרה בראשון לציון, קליניקות להשכרה ברחובות, קליניקות להשכרה בנס ציונה וקליניקות להשכרה וקליניקות להשכרה ביבנה ונבחן אותם בהתאם לתחומים שדיברנו עליהם.


קליניקות להשכרה בראשון לציון:

יתרונות להשכרה קליניקה בראשון לציון:

קהל: קרובה לתל אביב, ונס ציונה חולון ובת ים, אלו ערים שמאופיינות לרוב בקהל עם אמצעים ומודעות ולכן ומאפשרת פניה ללקוחות באזור.

חסרונות לקליניקה להשכרה בראשון לציון:

קרבה וקלות הגעה: המקומות בהם מוצעות קליניקות להשכרה בראשון לציון הם לרוב באזורי תעשייה המרוחקים מבנייני מגורים, בנוסף אלו אזורים פקוקים מאוד עם מעט חניה ולכן לרוב הגישה אליהם תהיה מאוד לא נוחה ומייגעת.

קהילה : מרבית המתחמים בראשון לציון הם יותר מתחמי משרדים להשכרה מאשר קליניקות להשכרה, כאשר הם כבר מציעים קליניקות להשכרה לרוב המתחם יהיה משולב בתחומים שונים ממקצועות רבים וישולבו גם חדרי טיפול להשכרה וגם קליניקות להשכרה ולכן הקהילה במקום תהיה פחות ממוקדת והוייב יהיה פחות ממוקד.






קליניקות להשכרה ברחובות:

קירבה וקלות הגעה: רחובות יחסית פחות פקוקה מערים גדולות כמו ראשון לציון.

קהל: בזכות הקרבה שלה מאפשרת משיכת קהל מראשון ונס ציונה, ערים המאופיינות באוכלוסייה עמידה יחסית ובעלת מודעות לטיפול.

חסרונות לקליניקה להשכרה ברחובות:

קירבה וקלות הגעה: למרות שהעיר פחות פקוקה בראשון עדין קיימת בה בעיית חניה ברוב המוקמות המציעים קליניקה להשכרה ברחובות, לרוב הם ימוקמו בבנייני משרדים חדשים אך עם בעיות חניה.

קהילה: מרבית הקליניקות להשכרה ברחובות מציעים קליניקות להשכרה לטיפולי שיחה אך גם קליניקות להשכרה לטיפולי מגע ובכך הקהילה מעורבת במטפלים בעלי רקע שונה והתחרות על הזמינות של הקליניקות להשכרה ברחובות גדולה יותר שכן על כמות זהה של קליניקות להשכרה לפי שעה מתחרים יותר מטפלים.



יתרונות להשכרת קלניקה בנס ציונה:

קהל: העיר מאופיינת באוכלוסיה עמידה מאוד ומודעות לחשיבות הטיפולית, בנוסף היא היא מרכזית מאוד בשפלה ומאפשרת משיכת קהל מרחובות, ראשון, יבנה, אשדוד והמושבים שבסביבה.

קרבה וקלות הגעה: מאחר ונס ציונה היא עיר קטנה מאוד הגישה אליה נוחה ולא פקוקה, בנוסף במרבית תחומי העיר תוכלו למצוא חניה ללא בעיה.

חסרונות קליניקה להשכרה בנס ציונה:

קהילה: במרבית המקומות בנס ציונה אין מתחמי קליניקות גדולים, ברוב המקומות תמצאו 2-3 קליניקות גג ולרוב הם יהיו גם קליניקות להשכרה לטיפולי שיחה וגם קליניקות להשכרה לטיפולי מגע.




לסיכום:

בין אם אתם בצומת דרכים בקריירה שלכם ועומדים לצאת לדרך חדשה במזר הפרטי, או שפשוט אתם מחפשים מקום לפתוח בו קליניקה חדשה כדי לשנות את המיקום של הקיימת או לפנות לקהל לקוחות חדש חשוב מאוד שתבחרו את מיקום הקליניקה בחוכמה.

לאחר שבדקתם את ״ שלושת ה-ק״ ובחרתם את העיר בה אתם רוצים לעבוד, חפשו בה קליניקות להשכרה וודאו כי שאר התחומים החשובים – תחומים כמו סטיינג בקליניקה, שיטות ההשכרה כגון השכרת קליניקה לפי שעה או השכרת קליניקה לפי ססיה, הפסיליטיז במקום ועוד מתאימים לכם, בהצלחה במציאת הקליניקה שלכם!

bottom of page